>
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
>
loading...

1 Dunia Islam Kena Troll!!! Lindsay Lohan Kembali Seksi Tanpa Pakaian Dalam

Sebelum ini ramai yang teruja apabila Lindsay Lohan dikatakan berubah dari hidupnya yang gemar berseronok dan berfoya-foya kepada seorang wanita yang lebih sopan.


Kisahnya yang mula mendalami tentang ilmu Islam dan mula memakai pakaian yang menutup aurat menjadi bualan seluruh dunia.

Namun baru-baru ini pelakon Hollywood terkenal itu menjadi perhatian apabila muncul dalam sebuah majlis hari jadi rakannya, Hofil Golan di London.


Memilih persalinan berwarna emas berkilau, aktres filem Means ini menjadi tumpuan kerana penampilannya yang seksi dengan belahan gaun yang jarang dan seksi.

Lindsay menyerlahkan lagi kemunculannya di majlis tersebut dengan aksesori tas tangan hitam dan kasut tumit tinggi biru.

Seakan tidak peduli, selebriti ini sempat mengabadikan keseksiannya di dalam sebuah foto. Dimuat naik di Instagram, Lindsay nampak berani bergaya seperti hampir bertelanjang.


Menurut Daily Mail, dia sengaja membuka sebahagian pakaiannya sampai hampir ternampak aset wanitanya. Bukan itu sahaja, matanya juga sempat melirik menggoda ke arah kamera.

Namun tidak dapat dipastikan sebab apa, gambar tersebut sudah dipadam beberapa jam selepas itu.

0 Response to "1 Dunia Islam Kena Troll!!! Lindsay Lohan Kembali Seksi Tanpa Pakaian Dalam"

Post a Comment