>
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
>
loading...

'Saya kerap terlanjur dgn teman wanita, namun isteri tetap tersenyum tabah, Apa yang patut saya lakukan?'

Assalamualaikum admin. Tlg hide fb sy . Sy pinjam fb adk sy . Pernikahan saya dengan isteri telah masuk tahun ke 3 . Saya di kurniakan seorang ank perempuan yg kini berumur 2 tahun . Ank yg amat cumel dan bijak .


Isteri tidak bkerja jadi semua tentang ank dia yg uruskn .oleh kerana ekonomi yg teruk skrng duit sy slalu tidak mcukupi akhirnya isteri sy mgambil keputusan utk pulang ke kampung di rumah ibu bapa nya utk kurangkn bebanan kami. Sejujurnya sepanjang pernikahan kami saya telah bnyak kali curang dan kantoi dgn isteri , tapi dia tetap beri saya peluang dan kepercayaan . Sampai saya biarkan teman wanita saya hina isteri sy dan sy langsung xprtahankn isteri saya .

Isteri sy ada pyakit kanser(sekarang dah sembuh) dan teman wanita sy penah mplekehkn isteri dan ank sy dgn mcm2 hinaan tp isteri sy tetap bsabar dan menerima sy dan sy tetap curang dgn byk perempuan.duit blanja sy jarang bagi.sampai ibu bapa nya yg tanggung isteri dan ank saya.tiap kali saya kantoi sy bjanji padanya utk brubah tapi saya tetap bsama dgn teman wanita saya itu dan kerap kali tlanjur dgn teman wanita sy dan beberapa perempuan lain.hingga lah pada briday ank saya yg ke2 pada bulan 5 lepas skali lg sy tkantoi wasap dgn teman wanita sy.dia seakan sudah lali dan hanya tsenyum.sejujurnya sy sudah lama tidak sentuh isteri sy lebih bminat utk bsama teman wanita saya.tiap kali sy blik ke kmpg isteri sy.sy xpenah bnafsu utk sentuh isteri sy.

sy nampak muka nya hampa tp dia tetap layan sy dgn baik makan n minum sy dia jaga dgn baik.dia jarang mintak apa2 pada sy.sy sndiri sedar yg pakaian dia dh lama tidak btukar.lusuh n nampak buruk sampai sy malu utk keluar dgn dia.segala yg dia mintak smua utk ank sy.tp dia Xpnah mintak utk diri dia.sampailah satu hari dia mintak pada sy utk belikn sesuatu utk ank sy kata nya hadiah utk briday ank sy.

kebetulan sy dpt bonus utk raya tp sy mgamuk jerit2 kt dia n ckp benda tu tak perlu dan jgn bebankn sy utk benda yg xpenting dia diam n trus letak telifon.barang kemas dia habis sy jual masa sy susah dulu dia xpnah mintak sy gantikan.baju raya dia n ank pun dia kata dia xnk padahal baju raya tahun lepas pun dia xbeli.termasuk hari nie dah 3 hari dia mdiamkan diri.apa yg patut yg sy lalukan??patut ke sy mintak maaf padanya??

FB Kisah Rumahtangga

Keluh kesah pemuda berkenaan dicemuh dengan statetment berani mati daripada netizen. Ramai yang mahu dia bunuh diri.


0 Response to "'Saya kerap terlanjur dgn teman wanita, namun isteri tetap tersenyum tabah, Apa yang patut saya lakukan?'"

Post a Comment